Kraj

Większy zespół reklamy "Harvard Business Review Polska"

Do działu dołączyły trzy nowe osoby.

Zespół biura reklamy i rozwiązań dla biznesu “Harvard Business Review Polska” kierowany przez Katarzynę Gapińską powiększył się o kolejne osoby. Do działu dołączyli Dominika Borawska, Maciej Szwajkowski i Halina Karpowicz.

Dominika Borawska i Maciej Szwajkowski objęli stanowisko key account managerów, zaś Halina Karpowicz account managera. Wszyscy będą odpowiadać za współpracę z aktualnymi klientami firmy oraz prowadzenie nowych projektów.

Borawska i Szwajkowski mają blisko 13-letnie doświadczenie w sprzedaży. Borawska swoją karierę rozpoczynała w dziale sprzedaży bezpośredniej Agory, następnie pracowała m.in. w grupie wydawniczej Media4Mat Passauer, Valkea Media, Media Express, Instytucie Wzornictwa Przemysłowego i ostatnio w wydawnictwie Press.

Szwajkowski wcześniej pracował w Ringier Axel Springer Polska, Wydawnictwie Bauer oraz IDG Poland. Karpowicz swoje 10-letnie doświadczenie w branży reklamowej zdobywała m.in. w agencji Pola Design, w Publishing House oraz ostatnio w ARBOmedia Polska.