M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Platforma zakupu widowni w ramach WPP

( red. ) | 28 czerwca 2011, 06:00

Holding WPP powołał nową platformę do zakupu globalnej widowni - Xaxis, która łączy wiedzę, technologię i siłę zakupu agencji należących do GroupM.

 

Rob Norman: chief executive of GroupM Interaction

Xaxis dzięki dostępowi do olbrzymich zasobów wiedzy o konsumencie i sposobach konsumpcji mediów ma umożliwić klientom GroupM efektywniejsze planowanie kampanii skierowanych do globalnej widowni.

Xaxis ma połączyć potencjał zakupowy platform dotychczas istniejących niezależnie w ramach WPP Digital i GroupM, jak: B3, Targ.ad, GoldNetwork, GroupM DSP i GroupM Marketplace.

 

Rob Norman, CEO GroupM Interaction (na zdjęciu), twierdzi, że w ciągu ostatnich trzech lat grupa poczyniła duże inwestycje w doskonalenie platform zakupowych w Ameryce Północnej i na najbardziej rozwiniętych rynkach europejskich. Teraz – jak powiedział Norman – nadszedł czas, aby połączyć te zasoby w pierwsze tak kompletne rozwiązanie dotyczące efektywnych zakupów widowni.

Xaxis ma zwiększać świadomość marek, angażować konsumentów i zachęcać ich do podejmowania decyzji we wszystkich mediach cyfrowych oraz oferować policzalny zwrot z inwestycji.

(Brandrepublic.com)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,