M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rozbudowa struktur wydawnictwa G+J Polska

Serwis Dzienny | 12 marca 2002, 00:00

G+J Polska tworzy grupy wydawnicze, rozbudowuje struktury wydawnicze i redakcyjne. W związku z rozwojem zatrudnia nowych specjalistów. Dyrektorem wydawniczym grupy...

G+J Polska tworzy grupy wydawnicze, rozbudowuje struktury wydawnicze i redakcyjne. W związku z rozwojem zatrudnia nowych specjalistów. Dyrektorem wydawniczym grupy czasopism tematycznych, w skład której wchodzą miesięczniki "Moje Mieszkanie" i "Moje Gotowanie", została Renata Sieroń. Ostatnio, przez prawie dwa lata, pracowała w wydawnictwie Axel Springer Polska na stanowisku brand managera "Pani Domu". Wcześniej, przez siedem lat, była związana z firmą Andersen. Na stanowisko dyrektora wydawniczego "Claudii" i "Rodziców" została powołana Iwona Nowakowska (rozpocznie pracę najpóźniej od 1 kwietnia br.). Od 1997 r. pracowała w Axel Springer Polska na stanowisku senior brand managera. Do jej obowiązków należało przygotowywanie kampanii i prowadzenie działań promocyjnych dla "Olivii", "Na żywo", "Auto Świata", "Auto Sukcesu" i "Auto Bazaru". Wcześniej, przez siedem lat, piastowała stanowisko brand managera w agencji reklamowej E/B/D Interpartners. Przypomnijmy, że na na początku br. G+J Polska utworzyło stanowisko dyrektora wydawniczego grupy "National Geographic"/"Focus", które powierzono Adamowi Wilkowi (jednocześnie jest prezesem G+J RBA, wydawcy magazynu "National Geographic"). Poza tym na stanowisko zastępcy redaktora naczelnego "Claudii" powołano Jolantę Orłowską. Będzie odpowiadać za dział reportażu. Jolanta Orłowska pracowała wcześniej w DeAgostini Polska jako konsultant ds. wydawniczych. Była też związana (2000-2001) z magazynem "Pani" jako zastępca naczelnej oraz z wydawnictwem JMG, gdzie była konsultantem ds. nowych projektów. Jeszcze wcześniej była zastępcą redaktora naczelnego "Kulis". W tych dniach rozrosła się też Grupa Marketingu i Reklamy G+J Polska. Dołączyły do niej dwie osoby: Małgorzata Pawłowska na stanowisko advertising brand manager "Claudii" oraz Ewa Górska jako sponsoring manager. Małgorzata Pawłowska od 1998 r. pracowała w Wydawnictwie Prasowym "Twój Styl" jako specjalista ds. reklamy. Wcześniej była związana z Coca-Cola Poland Services, gdzie pracowała w dziale komunikacji z mediami. Ewa Górska od 1999 r. pełniła funkcję sponsoring managera w Axel Springer Polska. Do jej zadań należało m.in. pozyskiwanie sponsorów m.in. do takich akcji jak "As Bezpiecznej Jazdy" czy "Auto Numer 1". (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,