Henkel Polska odświeżył portfolio marki płynów do mycia naczyń Pur. Wprowadził do jej oferty nowy Pur 3xAction, który ma odpowiadać na potrzeby konsumentów.
Z badań przeprowadzonych na zlecenie marketera wynika, że konsumenci potrzebują płynu do mycia naczyń, który nie tylko z łatwością usuwa tłuste zabrudzenia, ale jednocześnie działa na nieprzyjemne zapachy. Warunki te ma spełniać właśnie Pur 3xAction oraz dodatkowo zapewniać połysk naczyniom.
Pur 3xAction dostępny jest – po raz pierwszy w ofercie Henkla – w niebieskiej butelce (dotychczas zawsze produkty tej marki były sprzedawane w butelkach przezroczystych).
Dodatkowo Henkel zmienił linię balsamów do mycia naczyń, poszerzając ją o Pur Balsam Rumiankowy wzbogacony olejkami eterycznymi.
Z naszych informacji wynika, że Henkel Polska wkrótce ruszy z silnym wsparciem marketingowym dla Pur 3xAction. Działania mają obejmować m.in. kampanię w TV, internecie, reklamy w prasie kobiecej i handlowej, działania promocyjne oraz materiały POS w punktach sprzedaży.
W zakresie kreacji dla marki Pur pracuje agencja TBWA, a media do kampanii planuje i kupuje Optimum Media OMD.
Jak podaje Henkel, powołując się na dane ACNielsena, Pur jest liderem w Polsce w kategorii płynów do mycia naczyń pod względem udziałów wartościowych.