Kraj

Henkel odświeża portfolio marki Pur

Wprowadza nowy, innowacyjny wariant płynu do zmywania naczyń.

Henkel Polska odświeżył portfolio marki płynów do mycia naczyń Pur. Wprowadził do jej oferty nowy Pur 3xAction, który ma odpowiadać na potrzeby konsumentów.

Z badań przeprowadzonych na zlecenie marketera wynika, że konsumenci potrzebują płynu do mycia naczyń, który nie tylko z łatwością usuwa tłuste zabrudzenia, ale jednocześnie działa na nieprzyjemne zapachy. Warunki te ma spełniać właśnie Pur 3xAction oraz dodatkowo zapewniać połysk naczyniom.

Pur 3xAction dostępny jest – po raz pierwszy w ofercie Henkla – w niebieskiej butelce (dotychczas zawsze produkty tej marki były sprzedawane w butelkach przezroczystych).

Dodatkowo Henkel zmienił linię balsamów do mycia naczyń, poszerzając ją o Pur Balsam Rumiankowy wzbogacony olejkami eterycznymi.

Z naszych informacji wynika, że Henkel Polska wkrótce ruszy z silnym wsparciem marketingowym dla Pur 3xAction. Działania mają obejmować m.in. kampanię w TV, internecie, reklamy w prasie kobiecej i handlowej, działania promocyjne oraz materiały POS w punktach sprzedaży.

W zakresie kreacji dla marki Pur pracuje agencja TBWA, a media do kampanii planuje i kupuje Optimum Media OMD.

Jak podaje Henkel, powołując się na dane ACNielsena, Pur jest liderem w Polsce w kategorii płynów do mycia naczyń pod względem udziałów wartościowych.