Zagranica

TBWA zdobyła międzynarodowy budżet marki lodów HaagenDazs

General Mills przekazał międzynarodowy budżet reklamowy marki lodów HaagenDazs agencji TBWA Worldwide. Wysokość budżetu szacowana jest na 44 mln dol....

General Mills przekazał międzynarodowy budżet reklamowy marki lodów HaagenDazs agencji TBWA Worldwide. Wysokość budżetu szacowana jest na 44 mln dol. W przetargu udział wzięły agencje reklamowe J. Walter Thompson, Young & Rubicam, Leo Burnett Worldwide oraz Saatchi & Saatchi. Dotychczas obsługująca lodowy budżet Euro RSCG Worldwide nie przystąpiła do przetargu. Międzynarodowy budżet reklamowy HaagenDazs obejmuje wszystkie rynki, oprócz Ameryki Północnej i Japonii. W USA, gdzie licencję na markę HaagenDazs ma szwajcarski koncern spożywczy Nestle, jej budżet reklamowy obsługiwany jest przez agencję J. Walter Thompson.