Kraj

Stroer zmienia strukturę sprzedaży

Z firmy odeszła Elżbieta Con odpowiedzialna dotychczas za sprzedaż. Jednocześnie do zespołu dołączył Paweł Szkuta.

Od lipca 2011 r. została wprowadzona nowa struktura organizacyjna w pionie sprzedaży i marketingu Ströer Media. Obecnie całym pionem zarządza Adam Tkaczyk, członek zarządu ds. sprzedaży i marketingu. Do niego bezpośrednio raportują działy: sprzedaży agencyjnej i new business, sprzedaży regionalnej, administracji sprzedaży, infoscreenu i marketingu.

Do zespołu Ströera dołączył od 1 lipca br. Paweł Szkuta, który objął nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży agencyjnej i new business. Paweł Szkuta wcześniej był dyrektorem sprzedaży i marketingu News Outdoor Polska, spółki przejętej w ubiegłym roku przez Ströera.

W związku ze zmianami organizacyjnymi pod koniec czerwca 2011 r. dotychczasowy dyrektor ds. sprzedaży Elżbieta Con odeszła z Grupy Ströer. Funkcję tę pełniła od lutego br.