Kompania Piwowarska, największy w kraju producent piwa, rusza z letnią promocją jednej ze swoich kluczowych marek – Lech Premium. Zgodnie z jej pozycjonowaniem producent przygotował loterię konsumencką, w której głównymi nagrodami jest osiem dwuosobowych 10-dniowych wycieczek do Nowej Zelandii, gdzie wśród atrakcji organizatorzy przewidzieli przejażdżki skuterami śnieżnymi, clif swing, off-road 4×4, rafting, loty helikopterem nad lodowcem oraz snowtubing.
Poza tym do wygrania jest 100 przenośnych lodówek.
Loterię wspierają materiały POS, reklama TV, kampania internetowa oraz działania w mediach – stworzenie sekcji specjalnej Ice Safari w portalu Onet.pl i akcja informacyjna.
Pomysłodawcą i organizatorem wykonawczym loterii “Ice Safari” jest agencja reklamowa Afekt, agencja MobiJoy! odpowiada za komunikację SMS-ową, z kolei Artegence przygotowała stronę loterii na www.lech.pl, kampanię internetową i zakładkę Ice Safari w profilu marki w Facebooku. Autorem kampanii telewizyjnej jest agencja McCann Erickson, za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starcom, a działania PR prowadzi agencja Q&A Consulting.