Kraj

Śnieżno-lodowe safari w promocji Lecha [WIDEO]

Skutery śnieżne, clif swing, off-road 4x4, rafting, loty helikopterem nad lodowcem czy snowtubing w Nowej Zelandii - takie atrakcje proponuje konsumentom marka Lech.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FsxmbaWKR98Q%3Fversion%3D3%22%7D
Kompania Piwowarska, największy w kraju producent piwa, rusza z letnią promocją jednej ze swoich kluczowych marek – Lech Premium. Zgodnie z jej pozycjonowaniem producent przygotował loterię konsumencką, w której głównymi nagrodami jest osiem dwuosobowych 10-dniowych wycieczek do Nowej Zelandii, gdzie wśród atrakcji organizatorzy przewidzieli przejażdżki skuterami śnieżnymi, clif swing, off-road 4×4, rafting, loty helikopterem nad lodowcem oraz snowtubing.

Poza tym do wygrania jest 100 przenośnych lodówek.

Śnieżno-lodowe safari w promocji Lecha [WIDEO]
Loterię wspierają materiały POS, reklama TV, kampania internetowa oraz działania w mediach – stworzenie sekcji specjalnej Ice Safari w portalu Onet.pl i akcja informacyjna.

Pomysłodawcą i organizatorem wykonawczym loterii “Ice Safari” jest agencja reklamowa Afekt, agencja MobiJoy! odpowiada za komunikację SMS-ową, z kolei Artegence przygotowała stronę loterii na www.lech.pl, kampanię internetową i zakładkę Ice Safari w profilu marki w Facebooku. Autorem kampanii telewizyjnej jest agencja McCann Erickson, za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starcom, a działania PR prowadzi agencja Q&A Consulting.