Kraj

House of Prince wprowadza limitowaną serię papierosów Dark

Koncern tytoniowy House of Prince wprowadził na rynek limitowaną serię papierosów Dark. Motywy używane do tej pory w reklamach prasowych...

Koncern tytoniowy House of Prince wprowadził na rynek limitowaną serię papierosów Dark. Motywy używane do tej pory w reklamach prasowych zostały wprowadzone bezpośrednio na opakowania produktu. Ma to wzmocnić wizerunek papierosów, dodać produktowi oryginalności, wyróżnić na półce oraz uatrakcyjnić ich ekspozycję, a w konsekwencji wesprzeć ich sprzedaż. W dłuższym czasie wprowadzenie limitowanej serii ma wyróżnić papierosy Dark spośrod pozostałych marek dostępnych w sprzedaży. Limitowana seria jest dostępna w sprzedaży od lutego br. Wspierają ją materiały informacyjne, standy i minipółki ustawione w kioskach, małych sklepach spożywczych i wybranych sieciach handlowych. Dark jest marką, której wzierunek oparto na luksusie i ekskluzywności, skierowana jest do osób aspirujących do eleganckiego świata. W ub.r. papierosy zyskały ulepszoną recepturę oraz atrakcyjniejsze opakowanie. Obecnie są dostępne jest w trzech smakach: full flavor, light i super light. Opakowanie kosztuje 4,20 zł za paczkę. Ilościowy udział House of Prince w rynku sprzedaży papierosów wyniósł w ub.r.12 proc. Najbardziej znane marki papierosów tego koncernu to Prince, Cristal, Dark. House of Prince jest również dystrybutorem cygar i cygaretek Henri Wintermans oraz tytoniu fajkowego Alsbo i Poniatowski. (MKS)