M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ferrero szuka agencji reklamowej

( red. ) | 6 lipca 2011, 06:00

Oprócz przeglądu mediowego producent słodyczy prowadzi też konkurs reklamowy dotyczący rynków europejskich.

Ferrero, producent słodyczy, zaprosił holdingi reklamowe do przetargu kreatywnego dotyczącego obsługi największego regionu marketera – Europy. Konkurs dotyczy różnych marek, m.in.: Nutella, Kinder, Tic Tac i Ferrero Rocher.

Marketingowy budżet Ferrero szacuje się na 300 mln dol. rocznie. W Europie producent współpracuje z wieloma agencjami reklamowymi. W Polsce jest obsługiwany m.in. przez G7, Testardo Gram i Young & Rubicam Brands, mediowo zaś – przez Carat.

Przypomnijmy, że w maju br. marketer rozpisał przetarg mediowy mający na celu konsolidację budżetu w Europie.

(na podst. www.adage.com)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,