M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cezary Zieliński wzmacnia kreację White Rabbit

Jacek Piątkowski | 7 lipca 2011, 06:00

Wcześniej pracował m.in. jako dyrektor kreatywny Saatchi & Saatchi Direct.

Cezary Zieliński dołącza do działu kreacji agencji reklamowej White Rabbit, obejmując stanowisko creative group head. Będzie odpowiadał przede wszystkim za nadzór kreatywny prac przygotowywanych dla Playa oraz banku BGŻ.

W ostatnich latach był creative group headem w Momentum Worldwide oraz dyrektorem kreatywnym Saatchi & Saatchi Direct.

Z reklamą związany jest od drugiej połowy lat 90. Zaczynał w agencji Ogilvy & Mather, w której pracował m.in. dla: Michelin, DHL, Leroy Merlin, Alima-Gerber. W 2000 r. praca pod tytułem "BFGoodrich FBI" przygotowana dla Michelina zdobyła Globe Awards. Kampania społeczna dla Fundacji Dzieci Niczyje pod hasłem "Nigdy nie wiadomo, kto jest po drugiej stronie", której jest współautorem, według tygodnika "Przekrój" została zaliczona do najważniejszych reklam 20-lecia po roku 1989. Jest również laureatem konkursów: Boomerang, Złota Strzała, Globe Awards, Kreatura, Golden Drum, Golden Arrow.

Zieliński jest także autorem opowiadań o Panu Wu z cyklu "Człowiek z Zielonej Wyspy", esejów
z zakresu krytyki literackiej o twórczości Charlesa Baudelaire'a i Jorge Luisa Borgesa oraz scenariusza filmu "Gwarek". Współpracuje także z Polish Open University.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,