M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

4Move prowadzi piłkarską promocję konsumencką

Maciej Florek | 7 lipca 2011, 06:00

Towarzyszy jej kampania reklamowa. Konsumenci mogą wygrać weekendy połączone z udziałem w treningach naszej reprezentacji.

Rusza promocja konsumencka izotoniku 4Move (FoodCare). Do 19 października br. każda osoba, która kupi dowolny napój z oferty 4Move, zachowa paragon, wyśle SMS-em jego numer i odpowie na pytanie, weźmie udział w konkursie.

Do wygrania są weekendy połączone z treningami z udziałem piłkarzy polskiej reprezentacji narodowej. Marka nagradza swoich konsumentów także koszulkami, piłkami i biletami na mecze reprezentacji oraz gadżetami 4Move.

Promocję konsumencką wspiera kampania reklamowa prowadzona równolegle w internecie (strona www.4move.pl, profil marki w Facebooku), w wybranych rozgłośniach radiowych oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Markę promują także eventy. Komunikację konkursu wspiera dodatkowo specjalna biało-czerwona grafika limitowanej etykiety, dostępnej w okresie całej promocji wszystkich edycji smakowych 4Move. 

Całą akcję zakończy w październiku sampling napojów prowadzony wśród studentów wybranych szkół wyższych.

Autorem koncepcji, kreacji i obsługi w Facebooku jest FoodCare. Media planuje i kupuje dla marketera Mindshare.

Czytaj więcej na temat: , , ,