M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Samsung promuje przestrzenne lodówki [WIDEO]

Maciej Burlikowski | 7 lipca 2011, 06:00

Producent chwali się, że nowe lodówki mają większą pojemność przy dotychczasowych wymiarach.

Samsung Electronics Polska rozpoczyna kampanię reklamową lodówek serii Grand. Producent chwali się, że w porównaniu z poprzednimi modelami udało mu się tak zaprojektować te lodówki, że przy zachowaniu dotychczasowych wymiarów zewnętrznych oferują one więcej przestrzeni na przechowywanie żywności (do 50 l w największych modelach).

Kampania reklamowa pod hasłem "Więcej przestrzeni w Twojej lodówce" obejmuje reklamy telewizyjne (w ogólnopolskich stacjach informacyjnych i w kanałach tematycznych – m.in.: Polsat, TVN, TVP Sport, TVN24, TVN Style, TVN Turbo), prasowe (m.in. w magazynach lifestyle'owych dla kobiet oraz prasie wnętrzarskiej), online (w jednym z największych portali informacyjnych, w porównywarkach cenowych oraz w Google). W ramach działań w punktach sprzedaży w wybranych sklepach pojawią się standy z materiałami POS oraz ekspozycje nawiązujące do kreacji kampanii.

Za adaptację spotu telewizyjnego oraz przygotowanie key visuali kampanii w prasie i internecie odpowiedzialna jest agencja Cheil Polska. Za działania public relations odpowiada Euro RSCG Sensors. Media na potrzeby akcji zaplanował i kupił dom mediowy Starcom.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,