M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Arvato rozwija ofertę kurierską

Tomasz Wygnański | 7 lipca 2011, 06:00

Firma marketing services dodała nowe funkcjonalności BtoB i obniżyła ceny.

Działający od kilku miesięcy portal kurierski Arvato to nietypowa jak na branżę marketing services inicjatywa. Portal to forma brokerki usług DHL-a, jednego z głównych partnerów Arvato.

Teraz Arvato oferuje niższe ceny na usługi DHL-a. Klienci indywidualni oraz firmy mogą zaoszczędzić około 30 proc. w stosunku do regularnych cen usług.

W ostatnim czasie Arvato wdrożyło także dodatkowe funkcjonalności portalu. Jest to zarządzanie własnym kontem, w ramach którego użytkownicy portalu mogą stworzyć listę odbiorców, przeglądać złożone zamówienia, drukować listy dla kuriera czy edytować dane rejestracyjne. Drugim rozwiązaniem jest nowa funkcjonalność dla firm, która umożliwia wysyłanie paczek bez konieczności przedpłaty. Aktywacja umowy pozwala na fakturowanie wszystkich zrealizowanych usług po ich zakończeniu.

Arvato to prawdopodobnie największa w Polsce firma marketing services zajmująca się fulfilmentem, w tym pakowaniem, adresowaniem, wysyłką. Firma obsługuje np. korespondencję instytucji finansowych oraz prowadzi sklep internetowy dla Polkomtela. W Polsce jest ona także jednym z głównych klientów DHL-a i dlatego ma u tej firmy kurierskiej wyjątkowo korzystne ceny.

Czytaj więcej na temat: , ,