Kraj

Euro RSCG 4D i Euro RSCG Marketing House triumfują

Obie firmy z grupy Euro RSCG otrzymały wspólny tytuł Agencji Roku w raporcie "Agencje Marketingu Zintegrowanego 2011" autorstwa redakcji "MMP".

Tandem Euro RSCG 4D i Euro RSCG Marketing House (grupa Euro RSCG) otrzymał wspólnie tytuł Agencji Roku w najnowszym raporcie specjalnym “Agencje Marketingu Zintegrowanego 2011” przygotowanym przez redakcję “MMP”.

Obie firmy doceniliśmy za dobre wyniki finansowe, wyjątkowe na tle dużych agencji z branży, i osiągnięcia nowobiznesowe. W przypadku Euro RSCG 4D na uwagę zasługuje też wprowadzenie nowych usług, np. shopper marketingu. Z kolei Euro RSCG Marketing House zasłużyła się konsekwentnym penetrowaniem swojej niszy – komunikacji one-to-one. Warto też zwrócić uwagę, że grupa Euro RSCG, jako jedyna na rynku, ma aż dwie i to tak dobre agencje “spod kreski”, których oferta wzajemnie się uzupełnia.

W raporcie redakcja przyznała też kilka wyróżnień. Jedno z nich przypadło agencji Lowe Activation, obecnie działającej pod nazwą Open. Wyróżnienia specjalne otrzymały: SF1 (za udaną transformację modelu biznesowego), Focus Media Group (za budowę grupy komunikacyjnej przez polską firmę) oraz Tequila\Polska za najbardziej spektakularne projekty zintegrowane.

Lipcowo-sierpniowy numer magazynu “Media & Marketing Polska” oraz raport “Agencje Marketingu Zintegrowanego 2011” trafia właśnie na rynek.