M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Demo przygotuje kampanię Polski Wschodniej

Maciej Burlikowski | 7 lipca 2011, 06:00

PAIiIZ planuje kampanię regionu wschodniej Polski w kraju i za granicą.

Krakowska agencja Demo Effective Launching wygrała konkurs na opracowanie strategii kampanii promocyjnej Polski Wschodniej zorganizowany przez Polską Agencję Informacji 
i Inwestycji Zagranicznych.

PAIiIZ planuje szeroką kampanię (obejmującą reklamy telewizyjne, prasowe, internetowe oraz outdoorowe) wspartą wydarzeniami (konferencje, wystawy itp.) prezentującymi województwa ściany wschodniej pod względem atrakcyjności dla potencjalnych inwestorów. Kampania będzie prowadzona zarówno w kraju, jak i za granicą. To największe dotychczas tego typu przedsięwzięcie mające promować wschodnią Polskę.

Za opracowanie strategii, kreacji i harmonogramu działań (nie obejmuje planowania i zakupu mediów ani organizacji eventów) Demo otrzyma 298 tys. zł. Oferta krakowskiej firmy okazała się lepsza od ofert m.in. agencji Young & Rubicam, Scholz & Friends oraz DSK.

Czytaj więcej na temat: , , , ,