M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Przyjaciółka" z kampanią i konkursem

Maciej Burlikowski | 7 lipca 2011, 06:00

Wydawca promuje dwutygodnik telewizyjną kampanią reklamową i konkursem dla czytelniczek.

Edipresse Polska, wydawca dwutygodnika "Przyjaciółka", wspiera jego sprzedaż kampanią reklamową w telewizji oraz konkursem dla czytelniczek.

Na 22 stronach pisma prezentowane będą nagrody, o które czytelniczki mogą się starać, wysyłając SMS i odpowiadając na pytania.

Za zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia, koncepcja kreatywna spotu powstała przy współpracy działu marketingu wydawnictwa ze studiem Marcina Fedisza.

Średnia sprzedaż "Przyjaciółki" w I kwartale br. wyniosła 506,2 tys. egz. (dane ZKDP za Edipresse, rozpowszechnianie płatne razem).

Czytaj więcej na temat: , , , ,