M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

JWT zatrudnia w działach kreacji i client service

Maciej Burlikowski | 7 lipca 2011, 06:00

Agencja poszerzyła zespół o Tomasza Bujoka, Pawła Jaskólskiego i Mateusza Sikorskiego.

Agencja JWT Warszawa zatrudniła trzy nowe osoby. Kreacja powiększyła się o team dotychczas pracujący w Leo Burnett: Tomasza Bujoka, copywritera, i Pawła Jaskólskiego, art directora.

Tomasz Bujok dotąd związany był z siecią Leo Burnett. Doświadczenie zdobywał w jednym z jej najbardziej utytułowanych oddziałów na świecie – Leo Burnett Iberia. Pracował dla takich klientów, jak: MTV, Jeep, Fiat czy P&G. Z kolei Paweł Jaskólski doświadczenie zdobywał w agencjach Paralotna, Advertajzing oraz Leo Burnett, pracując jako web designer, a potem jako art director m.in. dla: Orange, Kii, Nikona, Heinekena, Jeepa czy Fiata.

Natomiast w dziale client service'u JWT zatrudniony został Mateusz Sikorski na stanowisku account executive. W branży reklamowej pracuje od trzech lat, doświadczenie zdobywał w agencjach Scholz & Friends oraz Szwejkowski, gdzie pracował m.in. dla Tchibo, Mothercare, Funduszu Hipotecznego Dom oraz Carlsberga.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,