M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nestlé inwestuje w promocję marki Jojo

Maciej Burlikowski | 7 lipca 2011, 06:00

Współautorami promocji żelków i słodkich pianek dla dzieci są JWT i MEC.

Nestlé Polska, producent m.in. żelków i słodkich pianek pod marką Jojo, przygotował ich kampanię reklamową w telewizji. Do emisji trafią dwie wersje spotów reklamowych. Wykorzystano w nich konwencję programów kulinarnych, ale w wersji animowanej, dopasowanej do grupy docelowej.

Za przygotowanie spotów telewizyjnych odpowiada agencja reklamowa JWT Warszawa, która wygrała ten budżet w przetargu i od początku br. pracuje nad obsługą tej marki.

Kampania telewizyjna potrwa do 4 września br. Ma ona też swoje rozwinięcie w internecie – na stronie internetowej www.jojo.pl trwa konkurs dla mam i ich pociech na wymyślenie ciekawej potrawy z pianek. Na najciekawsze pomysły kulinarne czekają nagrody: konsola Xbox 360, cyfrowe aparaty fotograficzne oraz gry Twister.

Uzupełnieniem kampanii będą materiały POS w postaci zatowarowanych ćwierćpaletek, które przygotowała agencja Lemon Tree Design Group. Kampania internetowa jest realizowana we współpracy z agencją Discipline Media Group. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,