Kraj

Paweł Patkowski oficjalnie w TP SA

Po ponad pół roku wakatu Grupa TP ma nowego dyrektora marki, mediów i komunikacji.

Paweł Patkowski, który w styczniu tego roku odszedł z Polkomtela, operatora sieci komórkowej Plus, na początku tego miesiąca objął stanowisko dyrektora departamentu marki, mediów i komunikacji w Grupie Telekomunikacji Polskiej SA.

Na tym stanowisku w Grupie TP był wakat od listopada ub.r., gdy z firmą rozstał się Arkadiusz Marszałek (był dyrektorem tego departamentu od połowy 2008 r.).

Paweł Patkowski pracował w Polkomtelu od września 2007 r., wcześniej przez sześć lat był dyrektorem marketingu Adidas Poland, a poprzednio dyrektorem marketingu Browarów Brok, gdzie odpowiadał za marki: Brok, Cooler, Grolsch, Holsten i Bud. Karierę zawodową rozpoczynał w 1996 r. w agencji reklamowej Lintas, gdzie jako account director prowadził obsługę marek należących do takich klientów, jak: Unilever, Polkomtel, Telekomunikacja Polska, Casio, OFE Bankowy i Bank Śląski.

Jest absolwentem Wydziału Zarządzania i Marketingu SGH oraz Francuskiego Instytutu Zarządzania (MBA) i doktorem nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu.