Wystartowała oficjalna strona www.kibicintersport.pl, a wraz z nią konkurs „Zostań Twarzą Kibiców Intersport!”. Aby wziąć udział w zabawie, należy kupić oficjalną koszulkę UEFA Euro 2012, zrobić sobie w niej zdjęcie i zamieścić je na konkursowym landing page’u. Akcja potrwa do 30 września br.
Spośród zgłoszonych propozycji głosami internautów wybranych zostanie 18 finalistów (po jednej osobie z każdego miasta, w którym jest Intersport), a spośród nich jeden zwycięzca. Twarz Kibiców wybiera jury, w skład którego wejdą dwie osoby z firmy Intersport oraz dwie z agencji Wizard. Nagrodą główną dla zwycięzcy konkursu jest telewizor Sharp LCD 42’.
Wraz ze startem konkursu ruszyła również kampania promocyjna. Konkurs wsparty jest kampanią reklamową z wykorzystaniem takich nośników, jak prasa, radio, outdoor oraz internet. Standardowe narzędzia promocyjne wzmocnione zostały działaniami social- i buzzmarketingowymi.
Kreację, planowanie i zakup mediów oraz działania PR koordynuje agencja Wizard. Media internetowe zostały zakupione w ARBOmedia.