Dom mediowy MEC, według zestawienia Recma za 2010 r., jest największą agencją na polskim rynku. Jej obroty w tym okresie wyniosły 274 mln euro (2009 r. – 238 mln euro). Tuż za MEC uplasował się MediaCom Warszawa z obrotami rzędu 264 mln euro oraz Starcom – 238 mln euro. Z top trójki zestawienia wypadł ZOG, który w 2009 był na drugiej pozycji, a w 2010 r. znalazł się na czwartej z obrotami na poziomie 205 mln euro.
W pierwszej top 10 agencji mediowych znalazły się także:
5. Media Direction OMD – 181 mln euro
6. MPG – 123 mln euro
7. Media Direction PHD – 120 mln euro
8. Carat – 93 mln euro
9. Optimum Media OMD – 79 mln euro
10. Mindshare – 76 mln euro
Największą grupą negocjacyjną, według wyliczeń Recmy, pozostaje GroupM należąca do WPP, której łączne obroty wyniosły w 2010 r. 645 mln euro, a udział – 32,7 proc. Następnie znalazły się VivaKi – 525 mln euro (26,6 proc.), Omnicom Media OMG – 426 mln euro (21,6 proc.) i Mediabrands – 145 mln euro (7,4 proc.) W najnowszym zestawieniu miejscami zamieniły się Havas Media i Aegis Media, który tym razem zamyka stawkę grup negocjacyjnych.