Kraj

Nasza Klasa weryfikuje cennik reklamowy

Polski serwis społecznościowy od września br. będzie posługiwał się nowym cennikiem reklamowym. Ważnym punktem w ofercie są badania marketingowe.

Dotychczasowa oferta Naszej Klasy została rozwinięta oraz wzbogacona o nowe rozwiązania. Jednym z nich są grupy służące do tworzenia społeczności wokół marek, produktów i prowadzenia dialogu z użytkownikami. Założenie i utrzymanie grupy jest darmowe, a NK oferuje dodatkowe usługi, m.in. podpięcie preferowanych statystyk czy wyłączenie obcych reklam na stronach grupy (10 tys. zł za miesiąc).

Dużo miejsca w ofercie poświęcono także targetowaniu. Oprócz czterech podstawowych kryteriów kierowania reklamy – płeć, wiek, lokalizacja, wykształcenie – rozwinięto możliwość zdefiniowania profilu odbiorcy według indywidualnych potrzeb reklamodawcy. Przedstawiona w cenniku oferta profili targetowanych (m.in. lekarze, rodzice, studenci) będzie rozbudowywana o kolejne pozycje.

W nowej ofercie znalazły się także uproszczone pakiety zasięgowe. Nie występują w nich dopłaty za capping (ograniczenie liczby emisji reklamy jednemu użytkownikowi), a ceny najpopularniejszych formatów zostały zweryfikowane. Zaproponowano również targetowanie kreacji reklamowej właśnie w kampanii zasięgowej (np. inna kreacja wyświetlana mężczyznom, a inna kobietom) oraz zgodną ze standardem IAB reklamę połączoną z emisją spotu wideo.

Nowością w ofercie jest reklama w mobilnej wersji Nk.pl. Uwzględniono również możliwość obecności w komunikatorze serwisu, z gwarancją dotarcia do nawet 9 mln unikalnych użytkowników tygodniowo.

Ważną propozycją dla partnerów Naszej Klasy jest także oferta badawcza (projekt Research.NK). Przedstawiciele NK chcą podkreślić znaczenie pakietów, w których reklamodawca przy zakupie kampanii decyduje się na zbadanie efektów swoich działań reklamowych. Ponadto Research.NK umożliwia m.in. przetestowanie kreacji reklamowej przed jej wprowadzeniem, prowadzenie zamkniętych grup badawczych, a także tworzenie dedykowanych rozwiązań dostosowanych do potrzeb konkretnych klientów.

Nowy cennik zostanie wprowadzony we wrześniu br.