Obecnie producenci FMCG są po za pierwszą piątką klientów Google w Polsce i znacznie ustępują pod względem wykorzystania narzędzi internetowych takim barnżom jak np. finanse czy e-commerce. Google chce to zmienić i ma zamiar raz na kwartał spotykać się z marketerami zajmującymi się FMCG i domami mediowymi, Spotkania będą miały charakter warsztatów.
Spośród narzędzi Google, w branży FMCG stosunkowo dużą popluarnością cieszy się reklama w wyszukiwarce AdWords oraz sieć Google Dispaly Network, Skromniej wygląda zainteresowanie kanałami YouTube, chociaż pojawiły się już pierwsze projekty marek FMCG, np. dla brandu Axe z portfolio Unilevera.
Zupełną nowością jest sieć reklamy mobilnej AdMob Google i inne narzędzia mobilne. Ten obszar firma chce szczególnie wypromować wśród firm FMCG, zwłaszcza, że daje on możliwość interakcji z konsumentem przy półce.
W Google Polska, dedykowany zespół sprzedażowy dla branży FMCG działa dopiero od roku,