Kraj

TVP2 szuka najlepszego głosu

"The Voice of Poland. Najlepszy głos" będzie reklamowany w radiu i internecie oraz na antenie TVP2.

 

 

 

TVP2 szuka najlepszego głosu

Dziś rozpocznie się kampania reklamowa nowego muzycznego show TVP2 „The Voice of Poland. Najlepszy głos”. Kampania ma zachęcić widzów do uczestnictwa w programie, zwłaszcza że tego samego dnia rusza internetowy casting.

Pierwszy etap kampanii potrwa dwa tygodnie. Obejmie on emisję reklam radiowych (Trójka i RMF FM) oraz internetowych form reklamowych na portalach Youtube.pl i Gazeta.pl.

Planowany jest także mailing do użytkowników serwisów pocztowych Interia.pl. W związku z okresem wakacyjnym działania reklamowe zaplanowano również w kurortach nadmorskich, gdzie będą wyświetlane spoty promocyjne programu.

Działaniom zewnętrznym towarzyszy autopromocja na antenie TVP2. Kampanię reklamową zaplanował dom mediowy Maxus.

Drugi etap kampanii „The Voice of Poland” został zaplanowany od połowy sierpnia do końca września.