Karol Dulęba został marketing analytics managerem w polskim oddziale francuskiej firmy ubezpieczeniowej Groupama, która szykuje się do wejścia na polski rynek. Wczoraj informowaliśmy o kolejnym etapie przetargu strategiczno-kreatywnego, który firma prowadzi, oraz o tym, że w przyszłym tygodniu roześle zaproszenia do przetargu mediowego.
Dulęba będzie się zajmował analizą i optymalizacją wydatków marketingowych firmy. Według naszych informacji nowy ubezpieczyciel wejdzie na rynek ubezpieczeń direct i będzie dysponował co najmniej kilkunastomilionowym budżetem na media.
Poprzednio Dulęba pracował w Liberty Direct, polskim oddziale Liberty Seguros (grupa Liberty Mutual), który także zajmuje się sprzedażą ubezpieczeń direct, gdzie też zajmował analizami mediowymi i marketingowymi. Wcześniej Dulęba pracował w Polskapresse i Mediatak.
Polskim oddziałem Groupamy kieruje Robert Sokołowski, były dyrektor ds. operacyjnych w Liberty Direct.