Kraj

Grupa RMF podwyższa ceny reklam

Ceny jesienią w stosunku do wiosny mają być wyższe średnio o 3,8 proc.

Grupa RMF zmienia cennik na jesień. W stosunku do cennika wiosennego ceny RMF FM będą wyższe średnio o 3,8 proc.

W cenniku sieciowym RMF Maxxx RMF Classic wprowadzono rozróżnienie dni powszednich na poniedziałek-wtorek i środa-piątek, podobnie jak w RMF FM. Jest to następstwem wyższej słuchalności tych stacji w drugiej połowie tygodnia (nie licząc weekendu), a także większego popytu na czas reklamowy. Średnio ceny w sieci RMF Maxxx wzrosną o 3,9 proc., w sieci RMF Classic o 4,1 proc. Nowa forma cennika ma dawać większą elastyczność planowania kampanii.

Cennik pakietu RMF 3D (wszystkie stacje z portfolio Grupy) będzie średnio o 10 proc. niższy niż suma cenników stacji wchodzących w jego skład, w przypadku RMF na Maxxxa będzie to 8 proc., a dla RMF z Klasą 2 proc.

Obecne cenniki Grupy RMF przestaną obowiązywać 28 sierpnia, nowe będą stosowane od dnia następnego do 1 stycznia 2012 roku.