M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BNP Paribas otwiera oddziały w nowym wystroju

Maciej Burlikowski | 21 lipca 2011, 06:00

W tym roku takich oddziałów według nowej koncepcji powstanie 30. Stare placówki będą modernizowane, ale w ograniczonym zakresie.

Bank BNP Paribas (dawniej Fortis Bank Polska) otworzył w Warszawie pierwszy nowy oddział zaprojektowany i zaaranżowany według nowej koncepcji.

Projekt przygotowała firma Branch Brothers z Grupy PMT, specjalizująca się w projektowaniu i obsłudze przestrzeni sprzedaży usług. Przygotowała ona standard wizualizacji obejmujący rozwiązania architektoniczne, system oznaczeń i ekspozycji materiałów reklamowych. Projekt obejmował aranżację i wyposażenie wszystkich pomieszczeń dla trzech wariantów oddziału uniwersalnego.

Do końca br. bank zamierza otworzyć 30 takich nowych oddziałów i łącznie będzie miał ich w Polsce 230. Dotychczasowe placówki będą modernizowane, ale raczej w ograniczonym zakresie i sukcesywnie. 

- Rosnąca popularność bankowości internetowej w sprzedaży produktów i usług finansowych nie zmienia tego, że placówka bankowa nadal pozostaje wiodącym punktem kontaktu ze zdecydowaną większością klientów – tłumaczy Dorota Blaschke, dyrektor pionu nieruchomości i administracji w BNP Paribas.

- Chodzi o wykorzystanie pobytu klienta w oddziale do wywołania pozytywnych emocji. Ważne, aby te wrażenia pozostały u klienta także po jego wyjściu z oddziału - mówi Michał Klincewicz, członek zarządu Branch Brothers. Wskazuje on, że jest to tym istotniejsze, że w Polsce mimo rozwoju bankowości elektronicznej nadal 80 proc. sprzedaży produktów i usług finansowych odbywa się w oddziałach. Ponadto, to właśnie wizyta w oddziale jest podstawowym źródłem kształtowania opinii na temat banku i informacji o jego ofercie.

BNP Paribas nie ujawnia, jaki jest średni koszt aranżacji i wyposażenia oddziału w nowym wystroju.

Branch Brothers zaprojektowała odświeżenie koncepcji architektonicznej oddziałów dla BZ WBK, stworzyła także od podstaw wdrażany właśnie nowy model sieci sprzedaży maki Plus (Polkomtel) i standard wizualizacji oddziałów dla DNB Nord. Na swoim koncie ma też pierwszy na rynku bankowym system digital merchandising wdrożony w BZ WBK oraz system ekspozycji materiałów reklamowych dla PKO BP.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,