Przetargi

Kampania polskiego mleka za 3 mln euro

Są plany promocji mleka i przetworów mlecznych m.in. wśród dzieci i młodzieży.

Polska Izba Mleka wspólnie z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka prowadzą przetarg na przygotowanie i realizację kampanii informacyjnej dotyczącej mleka i przetworów mlecznych.

Kampania, która w założeniach ma potrwać trzy lata, ma promować mleko i mleczka smakowe, sery żółte oraz jogurty. Jej celem jest m.in. zwiększenie świadomości na temat składników odżywczych zawartych w tych produktach, wzrost popularności mleka i produktów mlecznych wśród grupy docelowej.

Działania będą realizowane na terenie Polski i skierowane będą do dzieci i młodzieży w wieku 7-13 lat oraz ich opiekunów w 20 największych miastach kraju.

Na kampanię składać się będą następujące działania: wizualizacja, w tym maskotka kampanii, portal internetowy (jako główne narzędzie), aktywności, takie jak eventy, konkursy itp., promocja, reklama, public relations.

Wstępnie kampanię zaplanowano od września 2012 do końca sierpnia 2015 r. Termin jej realizacji uzależniony jest jednak od zawarcia umowy z Agencją Rynku Rolnego i terminu, w którym kampania uzyska dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej.

Budżet działań promujących mleko wstępnie oszacowano na 3 mln euro.

Wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu można składać do 29 lipca br. Potem prowadzony będzie dialog z agencjami, dalej zaproszenie do składania wniosków i wybór zwycięzcy.