Agencja DLKW Lowe zajmie się wprowadzeniem na międzynarodowy rynek nowego produktu Unilevera – mrożonego napoju kawowego Cafe Zero. W przetargu dotyczącym obsługi tego budżetu brała również udział współpracująca z marketerem DDB.
DLKW Lowe będzie odpowiedzialna za reklamową aktywność nowej marki na różnych rynkach przez najbliższe 18 miesięcy.
W tym roku Unilever wprowadził Cafe Zero na rynek włoski. W 2012 r. marka ma zadebiutować w Wlk. Brytanii i innych krajach Europy Zachodniej. Grupą docelową napoju są młodzi mieszkańcy miast. Produkt jest sprzedawany w 200-ml opakowaniach, w trzech smakach: cappuccino, espresso i mocaccino. Cafe Zero ma stanowić konkurencję dla innych marek mrożonej kawy, w tym oferowanej przez Starbucks Frappuccino.
Nie będzie to pierwszy projekt DLKW Lowe dla Unilevera. Na rynku brytyjskim agencja obsługuje takie marki, jak: Knorr, Cif i Domestos, zaś Lowe Worldwide – brandy lodowe Magnum i Cornetto.
(na podst. www.brandrepublic.com)