M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowy dyrektor marketingu i sprzedaży Stopklatka.pl

Beata Goczał | 27 lipca 2011, 06:00

Stanowisko to objął Grzegorz Obrębski.

Od sierpnia stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży w Stopklatka SA, wydawcy portalu filmowego Stopklatka.pl, obejmie Grzegorz Obrębski. Od kwietnia, po odejściu poprzedniego dyrektora Filipa Kubickiego, stanowisko pozostawało nieobsadzone.

Grzegorz Obrębski związany jest z mediami od ponad 10 lat. W wydawnictwie Agora SA wyspecjalizował się w budowaniu przychodów zagranicznych dla "Gazety Wyborczej". Zdobywał  doświadczenie w projektach radiowych oraz uczestniczył w odsłonach pierwszych projektów internetowych spółki.

Na stanowiskach kierowniczych w Grupie Onet.pl był odpowiedzialny za stworzenie działu sprzedaży zagranicznej i za rozwój biznesu zagranicznego. Zwiększył przychody m.in z Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemiec i USA. Pracując na rzecz Onet.pl w Londynie, aktywnie wspierał promocję polskiej kultury na Wyspach Brytyjskich. Współpracował z wieloma instytucjami polonijnymi (m.in. z Polskim Instytutem Kultury) oraz z największymi mediami brytyjskimi (np. "The Times", "The Sun"). Wspomagał wszelkie inicjatywy poprawiające wizerunek rodaków za granicą i rozwój kulturalny emigrantów.

W Onet.pl i Agorze był kierownikiem i dyrektorem projektów e-commerce i treściowych.

W HBO Polska Obrębski był odpowiedzialny za poprawną komunikację nowej wersji serwisu Hbo.pl, za planowanie i realizację wszelkich działań marketingowych oraz za social media w internecie.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,