Amscreen, sieć mediów cyfrowych należąca do Amshold Group, firmy brytyjskiego biznesmena lorda Alana Sugara, planuje europejską ekspansję. W tym celu podpisała umowę z BP, na mocy której w sieci stacji benzynowych w Europie kontynentalnej zainstaluje cyfrowe nośniki reklamowe.
W ramach pięcioletniej umowy cyfrowe ekrany Amscreen będą najpierw umieszczone w wybranych obiektach BP w Niemczech, Polsce, Luksemburgu, Szwajcarii i Austrii. Według Simona Sugara, chief executive Amscreenu, w najbliższych miesiącach nośniki zostaną zainstalowane łącznie na 1,8 tys. stacji BP i Aral (marka należąca do BP) w Europie.
Amscreen w ciągu dwóch ostatnich lat utworzył sieć 3 tys. cyfrowych nośników w Wlk. Brytanii. Firma twierdzi, że dysponuje największą ich siecią na Wyspach – docierającą tygodniowo do 25 mln konsumentów. Sprzedażą reklam w sieci Amscreen zajmuje się Digicom, niezależna firma założona przez Toma Goddarda, byłego international chief executive CBS Outdoor.
(na podst. www.brandrepublic.com)