Zagranica

Brytyjski Amscreen rusza na podbój Europy kontynentalnej

Brytyjska firma dzięki umowie z BP wchodzi na rynki europejskie, w tym do Polski.

Amscreen, sieć mediów cyfrowych należąca do Amshold Group, firmy brytyjskiego biznesmena lorda Alana Sugara, planuje europejską ekspansję. W tym celu podpisała umowę z BP, na mocy której w sieci stacji benzynowych w Europie kontynentalnej zainstaluje cyfrowe nośniki reklamowe.

W ramach pięcioletniej umowy cyfrowe ekrany Amscreen będą najpierw umieszczone w wybranych obiektach BP w Niemczech, Polsce, Luksemburgu, Szwajcarii i Austrii. Według Simona Sugara, chief executive Amscreenu, w najbliższych miesiącach nośniki zostaną zainstalowane łącznie na 1,8 tys. stacji BP i Aral (marka należąca do BP) w Europie.

Amscreen w ciągu dwóch ostatnich lat utworzył sieć 3 tys. cyfrowych nośników w Wlk. Brytanii. Firma twierdzi, że dysponuje największą ich siecią na Wyspach – docierającą tygodniowo do 25 mln konsumentów. Sprzedażą reklam w sieci Amscreen zajmuje się Digicom, niezależna firma założona przez Toma Goddarda, byłego international chief executive CBS Outdoor.

(na podst. www.brandrepublic.com)