Dwa podmioty z grupy Aegis: Hypermedia Isobar i Posterscope (agencja komunikacji OOH), wspólnie zaplanowały i zrealizują projekt graffiti ulicznego, którego celem jest upamiętnienie powstania warszawskiego. Celem akcji jest stworzenie wiadomości dla współczesnych Polaków za pomocą współczesnego języka, by wywołać zadumę i wzruszenie. Akcja polegać będzie na namalowaniu graffiti chodnikowego z motywem “zamordowanej” Syrenki, symbolu Warszawy, który opowie w świeży oryginalny sposób o tym, co stało się 67 lat temu.
W Warszawie powstanie w sumie sześć graffiti chodnikowych z Syrenką. Otwarta akcja uliczna odbędzie się dziś przy wejściu na stację metra Świętokrzyska w godz. 8-9.
Opis wydarzenia w formie reportażu oraz zdjęcia ze wszystkich lokalizacji zamieszczone będą w profilach Hypermedia Isobar oraz Posterscope w Facebooku oraz na stronach internetowych.