Zagranica

Subway szykuje mobilne uderzenie

Globalnym partnerem firmy przy tym przedsięwzięciu będzie Velti.

Międzynarodowa sieć restauracji Subway w ramach rozwoju oferty cyfrowej przygotowuje mobilną kampanię promocyjną. Będzie ją prowadzić za pośrednictwem platformy mGage firmy Velti, która została globalnym partnerem marketera w zakresie technologii działań mobile.

Kampania umożliwi klientom Subwaya zamawianie przez telefon komórkowy posiłków w najbliżej znajdującej się restauracji. Poza tym dzięki nowej aplikacji mobilnej i stronie internetowej konsumenci będą mieli dostęp do menu, informacji o wartościach odżywczych oferowanych dań oraz lokalizacji restauracji.

Kampania ruszy jeszcze tego lata w ponad 24 tys. punktów Subwaya w Stanach Zjednoczonych. Na dalszą część tego roku przewidziano działania mobilemarketingowe na pozostałych rynkach, na których operuje firma.

(na podst. www.mandmglobal.com)