Zagranica

Nowy napój owocowy Coca-Coli pojawi się na rynku kanadyjskim

Minute Maid Company Canada Inc., część Coca-Cola Co., zadebiutuje na rynku kanadyjskim z linią owocowych napojów Bibo. Nowe produkty kierowane...

Minute Maid Company Canada Inc., część Coca-Cola Co., zadebiutuje na rynku kanadyjskim z linią owocowych napojów Bibo. Nowe produkty kierowane są do dzieci i matek. Marka Bibo funkcjonuje już na rynkach chilijskim i tureckim. Dostępne w czterech smakach – jabłkowym, truskawkowym, pomarańczowym i brzoskwiniowym – napoje Bibo sprzedawane są w opakowaniach, w kształcie czterech różnych postaci. Są nimi skate’owiec z Los Angeles – Jay Apple Jr., gwiazda piłki nożnej – Paolo Peach, Taka Strawberry – maniak komputerowy z Tokio, oraz Johnny Orange, gitarzysta z Londynu. Wokół czterech bohaterów koncentrują się działania marketingowe nowego produktu. Autorem kampanii reklamowej jest oddział agencji Leo Burnett z Toronto.