Kraj

Winiary tworzą bazę zup w internecie

Nestle zachęca nie tylko do ich jedzenia, ale i do "malowania".

Winiary tworzą bazę zup w internecie
Pod hasłem “Zupa jak malowana” rusza druga odsłona kampanii marki Winiary (Nestle Polska) “Zupy to nasza specjalność” zapoczątkowanej jesienią ub.r.

W serwisie www.winiary.pl/zupytonaszaspecjalnosc fani zup znajdą filmy, ciekawostki
i porady na temat ich dekorowania, galerię zdjęć, zbiór wiedzy na temat zupy oraz konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

W ramach drugiej odsłony kampanii “Zupy to nasza specjalność” marka Winiary zachęca nie tylko do jedzenia, ale także do “malowania” tego popularnego w Polsce dania.

Głównym celem kampanii “Zupy to nasza specjalność” jest promowanie zup jako wartościowego posiłku na każdą okazję.

Kampanię będzie wspierać nowa odsłona serwisu www.winiary.pl/zupytonaszaspecjalnosc, który stanowi obszerną bazę wiedzy o zupach dostępną w internecie.

Jego kluczową częścią będzie zakładka “Zupa jak malowana”, a w niej: filmy jak krok po kroku dekorować zupy, ciekawostki na temat sztuki stylizacji, porady dotyczące tego, w jaki sposób podać zupę w zależności od okazji.

Kampanii tradycyjnie już będzie towarzyszył kalendarz, w którym rok trwa od października do października – Miesiąca Zup. Kalendarz będzie można otrzymać m.in. poprzez udział w konkursach organizowanych w prasie i internecie, a także w promocjach konsumenckich przygotowanych przez markę Winiary we współpracy z wybranymi sieciami handlowymi.

Kampania “Zupy to nasza specjalność” będzie wspierana w radiu RMF FM, prasie kobiecej oraz w portalach Winiary.pl i Interia.pl. Za zakup mediów odpowiada MEC. Przygotowanie kampanii prasowej powierzono agencji Linea Recta, radiowej – RMF FM, internetowej – portalowi Interia.pl. Działania PR prowadzi agencja Fleishman-Hillard.

Kampania w mediach potrwa od końca września br. do końca października br. Stronę internetową “Zupy to nasza specjalność” przygotowała agencja Adv.pl, za przygotowanie kalendarza odpowiada agencja Artflash Interactive. Kampanii będą towarzyszyć działania w sieciach handlowych. Za przygotowanie materiałów POS odpowiadają agencje: Linea Recta (projekt key visual) oraz Glob Media (akcje promocyjne i produkcja POS).