Kraj

Sidolux zmienia wizerunek po 20 latach

Marketer inwestuje w dotarcie do młodszych grup docelowych.

Sidolux zmienia wizerunek po 20 latach
Lakma Strefa wprowadza zmiany w dotychczasowym wyglądzie swoich produktów. Kultowe preparaty z grupy Sidolux zyskują nową szatę graficzną oraz nowoczesny kształt butelek.

Środki czystości pod marką Sidolux to preparaty, które na polskim rynku  funkcjonują już prawie 20 lat. – Od wielu lat z powodzeniem działamy również na rynkach zagranicznych, głównie w Czechach, Słowacji czy na Węgrzech. Lakma Strefa wciąż się rozwija. Ciągle staramy się dostosowywać do rynku, dlatego postanowiliśmy wprowadzić zmiany w wizerunku naszych flagowych preparatów Sidolux – mówi Agnieszka Barańska, brand manager z firmy Lakma.

Zmiany dotyczą więc głównie wyglądu opakowań i pojemności butelek, choć producent zastosował także nowe rozwiązania technologiczne w składzie, takie jak dodanie naturalnych wosków. Na początek nową szatę graficzną zyskują środki Sidolux do mycia specjalistycznego oraz do ochrony i nabłyszczania.

Dodatkowo zmiana dotyczy również nazwy i gramatury – produkty do mycia specjalistycznego oraz do ochrony i nabłyszczania będą występować pod marką Sidolux Expert i będą sprzedawane w butelkach o pojemności 500 ml i 750 ml. W projekcie graficznym nowych środków z grupy Sidolux Expert wyeksponowano także przeznaczenie preparatów do różnych typów podłóg, aby konsument mógł łatwiej odnaleźć je na sklepowej półce.

W ciągu najbliższych tygodni metamorfozę przejdą także pozostałe środki z linii Sidolux.

Zmiany opakowań i szaty graficznej mają służyć m.in. odświeżeniu wizerunku marki. – Chcieliśmy też stworzyć osobowość marki, której wcześniej jej brakowało, dotrzeć do młodszej grupy docelowej i przede wszystkim rozwijać się na rynku – wyjaśnia Agnieszka Barańska.

Projekty zmian marki Sidolux wykonała agencja Optima Marketing z Krakowa. Oprócz zmiany wizerunku w portfolio marki Sidolux pojawiły się zupełnie nowe i innowacyjne produkty jak na przykład Sidolux ALL in one w zupełnie nowej odsłonie i skierowany do konkretnej grupy odbiorców.

Lakma Strefa w związku z wprowadzonymi wokół marki Sidolux zmianami planuje silne uderzenie reklamowe. Kampania ma wystartować jesienią br. Barańska nie podaje informacji, kto zajmie się jej przygotowaniem i jakie kanały komunikacji zostaną w niej wykorzystane.