Kraj

Edelman otwiera oddział digital

10-osobowym zespołem pokieruje Małgorzata Celarek, p.o. digital unit director.

Edelman otwiera oddział digital
Agencja PR Edelman Inc. otworzyła w Polsce swój oddział interaktywny – Edelman Digital Polska. Oferta agencji obejmuje doradztwo strategiczne w zakresie działań interaktywnych, audyt i analizę obecności marki/firmy w sieci, web design, kreację interaktywną, technologie mobilne oraz marketing społecznościowy.

Nowym oddziałem pokieruje Małgorzata Celarek (na zdj.), p.o. digital unit director. Zespół oddziału liczy 10 osób (plus freelancerzy). Edelman Digital Polska prowadzi obecnie działania dla takich klientów, jak SC Johnson (strona, aplikacje), HP i Panasonic (community management, aplikacje) czy Johnson & Johnson (analityka, social media i programy zaangażowania społeczności).

Zmiany w strukturze agencji oraz w jej ofercie mają być odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na kompleksowe usługi z zakresu marketingu interaktywnego.