Kraj

Komputronik z nową strategią sprzedaży

Sieć detaliczna chce tworzyć przyjazne centra cyfrowej zabawy.

Komputronik z nową strategią sprzedaży
Komputronik, sieć sklepów ze sprzętem komputerowym i elektroniką użytkową, wprowadza innowacje w dotychczasowym sposobie sprzedaży najnowszych technologii na polskim rynku IT.

W najbliższych tygodniach w wybranych salonach sprzedaży zostaną wdrożone pierwsze zmiany. Mają dotyczyć nie tylko wyglądu salonów, ale przede wszystkim filozofii sprzedaży. Kupowanie elektroniki ma być formą dobrej zabawy, a marka Komputronik synonimem nowoczesnego, dynamicznego stylu życia.

W nowych salonach Komputronika dobrze mają poczuć się między innymi osoby, które słabo orientują się w szybko zmieniającym się świecie IT. Będą mogły własnoręcznie wypróbować nowinki rynkowe i pobawić się nimi oraz zapoznać się z najważniejszymi światowymi hitami – dotychczas dostępnymi tylko dla wybranych. Klienci uzyskają dostęp do stanowisk internetowych, będą mogli brać udział w konkursach, spotykać się z celebrytami podczas polskich premier „cudów” współczesnej elektroniki.

– W tym roku Komputronik obchodzi 15. urodziny i tak właśnie się czujemy. Z jednej strony o sprzedaży elektroniki wiemy już bardzo dużo, a z drugiej – wciąż mamy w sobie energię, która pobudza nas do dalszego rozwoju. Z tego względu w kolejne piętnastolecie wchodzimy z nową filozofią sprzedaży. W ten sposób chcemy zmienić konserwatywne oblicze polskiego rynku IT. Wychodzimy z założenia, że sprzęt komputerowy od dawna nie jest już zwykłym narzędziem pracy i komunikacji. Stał się elementem stylu, ubioru, sposobu bycia i spędzania wolnego czasu. Naszym zdaniem użytkownicy potrzebują „technologicznych pubów”, do których zaglądaliby dla przyjemności, żeby się zrelaksować i zapoznać z najnowszymi technologiami. W przyjaznych centrach cyfrowej zabawy wszyscy, niezależnie od poziomu znajomości technologii, łatwo wejdą w świat nowinek, akcesoriów, gier oraz internetu – mówi Katarzyna Jakubowska, dyrektor departamentu sprzedaży detalicznej i marketingu Komputronik SA.

Nowa strategia Komputronika wpisuje się w zmiany, jakie w ostatnich latach zaszły na światowym i polskim rynku IT.

– Chcemy, aby w nowych salonach Komputronika miłośnicy współczesnych technologii również mogli cieszyć się specjalnym traktowaniem i atmosferą zabawy, którą gwarantują nowoczesne rozwiązania elektroniczne. Komputronik to firma, która powstała z pasji do komputerów, i chcemy się tą pasją dzielić ze wszystkimi – podsumowuje Jakubowska.