Kraj

Michał Helman i Iwona Surała awansują w Burdzie

Wydawnictwo tworzy dwa nowe stanowiska, na które awansują menedżerowie firmy.

Hubert Burda Media Polska tworzy dwa nowe stanowiska. W pionie wydawniczym będzie dwóch dyrektorów wydawniczych.

Michał Helman awansował na stanowisko dyrektora wydawniczego tytułów: “Elle”, “Elle Decoration”, “InStyle”, “Dobre Rady”, “Samo Zdrowie”, “Chip”, “CRN”. Ostatnio był dyrektorem wydawniczym tytułów męskich (przypomnijmy, że Ringier Axel Springer Polska przejął od Burdy wydawanie “Top Geara”). Dyrektorem wydawniczym tytułów poradnikowych i ogrodniczych jest Iwona Ziętkowska.

Jednocześnie Iwona Surała została dyrektorem działu badań i analiz rynkowych wydawnictwa. Surała pracuje w wydawnictwie od 2003 roku, wcześniej zajmowała się m.in. relacjami z klientami korporacyjnymi oraz badaniami rynku, a ostatnio kierowała działem media research będącym w strukturach działu reklamy.

Dyrektorzy wydawniczy oraz dyrektor działu analiz i badań rynkowych podlegają bezpośrednio zarządowi wydawnictwa.