Kraj

Wyborowa obniża cenę Pana Tadeusza

Marketer zainwestował również w nową szatę graficzną.

Wyborowa obniża cenę Pana Tadeusza
Wyborowa SA Pernod Ricard wprowadza do sprzedaży wódkę Pan Tadeusz w nowej odsłonie. Obniża też jej cenę.

Nowa butelka ma być odzwierciedleniem prawdziwie szlacheckiego, polskiego ducha tej marki. Widoczny przez okienko w przedniej części nadruk polskiego dworku szlacheckiego na tyle butelki oraz połączenie eleganckich satynowych i błyszczących elementów to zmiany, które wprowadziła marka.

– Oddajemy w ręce naszych konsumentów wódkę Pan Tadeusz w zupełnie nowej odsłonie. Teraz konsumenci mogą cieszyć się nie tylko doskonałym, szlachetnym smakiem wódki Pan Tadeusz, ale także wspaniałym designem butelki za przystępną cenę. Wierzymy, że jest to produkt, który zadowoli najbardziej wymagających klientów – twierdzi Monika Glimos, brand manager wódki Pan Tadeusz.

Wódka Pan Tadeusz ma też nową, niższą cenę. Jest dostępna w dwóch podstawowych pojemnościach: 0,5 l w cenie około 24,99 zł oraz 0,7 l w cenie około 34,99 zł. Wcześniej kosztowała odpowiednio 32 i 43 zł.

Marka została wprowadzona na rynek w roku 1999. Debiut rynkowy miał miejsce równolegle z premierą filmu Andrzeja Wajdy “Pan Tadeusz” w październiku 1999 r.

Obniżenie ceny i zmiana szaty graficznej marki to już kolejne działania Wyborowej wobec Pana Tadeusza w ciągu ostatniego roku. Jesienią ub.r. marketer już raz zmieniał wizerunek wódki, by odmłodzić brand i nadać mu bardziej spójny wizerunek.