Kraj

Edipresse tworzy miesięcznik kulinarny

Debiut "Smacznej Kuchni Pani Domu" otrzymał wsparcie w postaci kampanii reklamowej w telewizji i innych mediach.

Edipresse tworzy miesięcznik kulinarny
Dziś na rynku pojawił się nowy miesięcznik kulinarny wydawnictwa Edipresse Polska – “Smaczna Kuchnia Pani Domu”. Magazyn będzie liczył 68 stron, a jego cena wyniesie 4,20 zł. Nakład pierwszego numeru “Smacznej Kuchni Pani Domu” wynosi 45 tys. egz.

Redaktor naczelną nowego tytułu jest Urszula Zubczyńska, zaś jej zastępcą Joanna Kadej-Krzyczkowska. Obsługą klientów reklamowych zajmuje się zespół biura reklamy “Pani Domu”.

Wejściu tytułu na rynek towarzyszy kampania telewizyjna (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN Siedem, Kuchnia TV) oraz prasowa i internetowa (na łamach magazynów i serwisów z portfolio Edipresse’u). Spot telewizyjny powstał przy współpracy działu marketingu wydawnictwa oraz studia Marcina Fedisza. Kampanię zaplanował i kupił ZenithOptimedia.