M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tesco jak Amazon

( red. ) | 17 sierpnia 2011, 06:00

Tesco Direct planuje relaunch z początkiem roku. Wprowadzi zindywidualizowane podejście do konsumenta, stosując targeting behawioralny.

Serwis internetowy Tesco Direct przejdzie wkrótce metamorfozę, która ma go upodobnić do oferty Amazona. Każdy klient otrzyma informacje związane z rekomendacją innych oraz dane dotyczące sprzedaży na przykład najpopularniejszych produktów. System zostanie zintegrowany z danymi z systemu motywacyjnego Tesco Clubcard, co pozwoli konsumentowi na wgląd do swojej historii zakupowej oraz innych konsumentów o podobnym profilu.

Co kilka miesięcy Tesco wprowadza dziesiątki produktów pozażywnościowych, a w ciągu dwóch lat przewiduje prawdziwą eksplozję swojej oferty. Kreuje również kolejne punkty do składania zamówień i odbioru towarów. Chce zostać najlepszym na świecie wielokanałowym detalistą. Nowy system komunikacji z konsumentem ma pomóc w osiągnięciu tego celu. Jednym z problemów Tesco jest to, że nie wszyscy klienci wiedzą, co sieć ma w swojej szerokiej ofercie.

(Brandrepublic.com)

Czytaj więcej na temat: ,