Kraj

KFC rozpoczyna zapowiadaną ofensywę [WIDEO]

Sieć restauracji zmienia hasło reklamowe i rozpoczyna silną komunikację wizerunkową.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FyiIm8kuUJGA%22%7D
KFC (AmRest) wprowadza kolejną już tego lata zmianę – nowe hasło marki – “So good”,  które zastąpi dotychczasowe “Life taste great!”. O planowanej zmianie hasła pisaliśmy w MMP24 już 29 lipca br. Po raz pierwszy nowy claim pojawił się w rozpoczynającej się właśnie kampanii wizerunkowej marki “Poznaj nas bliżej!”.

Kampania obejmuje telewizję (Polsat, TVN, TVN Package, Discovery Package, Polsat Package oraz Atmedia Max), outdoor, niestandardowe działania online i wsparcie PR. Zmiany wyraźnie widoczne są także w restauracjach, począwszy od materiałów POS, strojów obsługi, aż po zupełnie nowy, autorski koncept restauracji transparentnej (KFC Trakt Brzeski w Warszawie) – z otwartą, widoczną dla gości kuchnią, gdzie przygotowywanie dań odbywa się na oczach klienta.

Za przygotowanie strategii komunikacji 360 stopni we współpracy z KFC odpowiada agencja Red8 Communications. Za zakup i planowanie mediów – Media Direction OMD. Reklama telewizyjna wyprodukowana została przez studio filmowe Propeller Film. Działania w social mediach prowadzone są wewnętrznie przez dział marketingu KFC. Wsparcie PR prowadzi agencja Solski Burson-Marsteller.