KFC (AmRest) wprowadza kolejną już tego lata zmianę – nowe hasło marki – “So good”, które zastąpi dotychczasowe “Life taste great!”. O planowanej zmianie hasła pisaliśmy w MMP24 już 29 lipca br. Po raz pierwszy nowy claim pojawił się w rozpoczynającej się właśnie kampanii wizerunkowej marki “Poznaj nas bliżej!”.
Kampania obejmuje telewizję (Polsat, TVN, TVN Package, Discovery Package, Polsat Package oraz Atmedia Max), outdoor, niestandardowe działania online i wsparcie PR. Zmiany wyraźnie widoczne są także w restauracjach, począwszy od materiałów POS, strojów obsługi, aż po zupełnie nowy, autorski koncept restauracji transparentnej (KFC Trakt Brzeski w Warszawie) – z otwartą, widoczną dla gości kuchnią, gdzie przygotowywanie dań odbywa się na oczach klienta.
Za przygotowanie strategii komunikacji 360 stopni we współpracy z KFC odpowiada agencja Red8 Communications. Za zakup i planowanie mediów – Media Direction OMD. Reklama telewizyjna wyprodukowana została przez studio filmowe Propeller Film. Działania w social mediach prowadzone są wewnętrznie przez dział marketingu KFC. Wsparcie PR prowadzi agencja Solski Burson-Marsteller.