M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ruszyła kampania edukacyjna nt. bezpiecznego internetu

Maciej Florek | 17 sierpnia 2011, 06:00

Kreacje powstały w Laboratorium Reklamy ClosBrothers. Akcję organizuje serwis Dyżurnet.pl wspólnie z tą agencją.

Seriwis Dyżurnet.pl, którego wydawcą jest firma z sektora IT - NASK, oraz Laboratorium Reklamy ClosBrothers rozpoczynają ogólnopolską kampanię propagującą ideę bezpiecznego internetu.

Na jej potrzeby powstały kreacje outdoorowe,  prasowe i bannery internetowe. Wymowne i charakterystyczne kreacje w prosty sposób mają docierać do odbiorców z informacją, że każdy z nich może przyczynić się do tworzenia sieci wolnej od nielegalnych treści.

Kreacją zajęło się Laboratorium Reklamy ClosBrothers. Kwestia powierzchni reklamowych leży po stronie Dyżurnet.pl. W zamian za ich udostępnienie na zasadach pro bono serwis wpisuje dane medium jako partnera kampanii i publikuje jego logotyp na stronie WWW.

 

Czytaj więcej na temat: , ,