Rozpoczyna się kampania outdoorowa i telewizyjna pierwszych targów China Expo Poland, które odbędą się w dniach 8-10 września br. w Centrum Targowo-Kongresowym “MT Polska” w Warszawie.
Reklamy promujące biznesowy wymiar China Expo Poland pojawią się od 23 sierpnia na antenie TVN CNBC oraz w Antyradiu. Ponadto reklamy pojawią się w portalach branżowych wspierających handel z Chinami i w Google. Kampania do osób prywatnych będzie widoczna m.in. na warszawskich autobusach, w metrze i prasie. Do potencjalnych zwiedzających wysyłane są newslettery, zaproszenia, prowadzony fun page w Facebooku, na którym są już realizowane konkursy z nagrodami (można m.in. wygrać dwuosobową wycieczkę do Chin).
Kampania obejmująca działania ATL, BTL i PR potrwa do 10 września, czyli do zakończenia targów China Expo Poland.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Avayo, a za zakup mediów organizator targów – spółka MT Polska. Obsługę PR w zakresie media relations prowadzi agencja Practum Consulting.