Artykuły weekendowe

Lidl na Przystanku Woodstock

Sieć dyskontów wciąż przechodzi wizerunkową transformację. Ostatni pomysł to rock'n'rollowy supermarket.

Lidl na Przystanku Woodstock
Sklep Lidla został zbudowany specjalnie na Przystanek Woodstock (impreza odbyła się w dniach 4-6 sierpnia br.) i miał nietypowy, kolorowy design. Sklep zaopatrzono także w wyjątkowy sposób: nie tylko w artykuły spożywcze, lecz również kosmetyki, tekstylia, a nawet śpiwory, karimaty czy też namioty. Nawet torby papierowe, w które pakuje się zakupy, zyskały kwiecistą, rock’n’rollową szatę graficzną.

Obecność Lidla na Woodstocku to kolejny etap współpracy firmy z Fundacją Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, na rzecz której sieć przeznaczyła dotąd 2,4 mln zł pochodzących z dwóch zbiórek przeprowadzonych we wszystkich sklepach Lidl.

Tagi