Kraj

Bank Pocztowy po raz pierwszy promuje konta dla firm [WIDEO]

Bank chwali się w reklamach, że "wybrało go już ponad 170 tys. przedsiębiorców".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FGPAszAneYf0%3Fversion%3D3%22%7D
Nowakowie, rodzina znana z reklam Banku Pocztowego, tym razem zachęcają osoby prowadzące działalność gospodarczą do zakładania w nim kont firmowych. Wczoraj rozpoczęła się nowa kampania telewizyjna banku. Spoty będą emitowane przez tydzień w TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN Siedem oraz Polsacie. Kreacja utrzymana jest w konwencji wcześniejszych kampanii banku – pani Maria przekonuje właścicielkę kwiaciarni o korzyściach płynących z posiadania konta firmowego – pozwala ono zaoszczędzić czas i skupić się na prowadzeniu firmy.

W spocie reklamowym bank chwali się także, że “wybrało go już ponad 170 tys. przedsiębiorców”.

Tak jak dotychczas za kreację reklam odpowiada Banah Group, zakup mediów zrealizował zaś Effective Media.

Pocztowe Konto Firmowe oferuje bezpłatny dostęp do bankowości internetowej, darmowe przelewy do Urzędu Skarbowego i ZUS-u (przez internet).