Kraj

Insignia dla Siemensa i Finisha

Motywem działań promujących zmywarki jest "30 minut przyjemności".

Agencja interaktywna Insignia przygotowała kreację oraz kampanię promocyjną akcji “30 minut przyjemności” dla marek Siemens i Finish (ta ostatnia należy do Reckitt Benckisera).

Na potrzeby kampanii powstał serwis „30 minut przyjemności”, co jest nawiązaniem do danych GUS-u, że Polak spędza średnio 30 minut dziennie, zmywając naczynia.

W ramach projektu ruszył także konkurs filmowy. Autorzy najlepszych i najpopularniejszych produkcji zdobędą nagrody – 15 tys. zł oraz energooszczędne zmywarki Siemens. Film nie może trwać dłużej niż 90 sekund. Akcja trwa do 5 listopada.

Działania „30 minut przyjemności” będą promowane w wyszukiwarce Google, na Facebooku oraz wybranych forach internetowych związanych z tworzeniem filmów.