Przetargi

GPD, BBDO i Mather w przetargu BZ WBK

Mather dołącza do konkursu w ostatnim etapie.

GPD, BBDO i Mather walczą o budżet BZ WBK, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Patrycja Klarecka, dyrektor departamentu marketingu BZ WBK, nie chciała komentować tych doniesień, nie udało nam się zatem ustalić, w jaki sposób Mather dołączyła do ostatniego etapu przetargu – z pominięciem wcześniejszych, kiedy lista agencji oficjalnie była zamknięta.

Z naszych źródeł wynika ponadto, iż Mather nie była obecna na stronach przetargowych Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, w kontekście tego właśnie przetargu (wpis Mather pojawił się tam prawdopodobnie dopiero w ub. piątek, 19 sierpnia).

Przypomnijmy, że przetarg trwa od czerwca (patrz MMP24 z 21 czerwca). Bank zaprosił do niego sześć agencji reklamowych, w tym swoją dotychczasową agencję GPD. Nazw pozostałych zaproszonych bank nie ujawniał.

Przetarg zostanie rozstrzygnięty na początku października br. Nowa agencja miałaby rozpocząć obsługę budżetu marketera od początku 2012 r.

Agencją, która obecnie obsługuje budżet kreatywny banku, jest GPD.