Kraj

Kraft odświeża markę Łakotki

Produkt ma nową szatę graficzną oraz nowe smaki, wkrótce intensywna kampania.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FAaKy3FhOBZg%22%7D
Kraft Foods Polska wprowadził na rynek nowe, ulepszone Łakotki.

Ciastka są dostępne w siedmiu wariantach smakowych i poszerzą portfolio ciastek oferowanych przez firmę Kraft Foods w Polsce.

– Łakotki to jedna z czołowych marek ciastek suchych oraz suchych z dodatkami – najszybciej rosnącego segmentu w całej kategorii produktowej. (…) Odpowiadając na oczekiwania klientów, zwiększyliśmy liczbę ciastek w pudełku, wprowadziliśmy nowe kształty i smaki oraz odświeżyliśmy szatę graficzną opakowań – mówi Anna Czaplicka, kierownik marki Łakotki.

Jeszcze w sierpniu rozpocznie się intensywna kampania telewizyjna wspierająca odświeżenie marki, która potrwa do późnej jesieni. Przekaz 30-sekundowych spotów “Wszyscy jesteśmy łasuchami” nawiązuje do charakteru produktu: lekkich i kruchych ciasteczek, stanowiących propozycję dla osób lubiących dzielić się na co dzień radością wspólnego łasuchowania i szukających słodkich inspiracji w chwilach relaksu w gronie rodziny i przyjaciół.

Spoty będą emitowane od końca sierpnia do października w telewizji publicznej (TVP1, TVP2), komercyjnej (TVN, Polsat, TV 4, TV Puls) oraz kanałach tematycznych (m.in. z portfolio Discovery Networks Central Europe).

Za kreację kampanii reklamowej odpowiada agencja Euro RSCG, za planowanie i zakup mediów – Starcom. Nad zmianą opakowań oraz kształtów ciastek pracowała agencja PND Futura. Działania PR w ramach planu odświeżenia marki prowadzi Edelman Polska.

Główną grupę docelową Łakotek stanowią kobiety poszukujące ciastek dla siebie i rodziny.
Nowe Łakotki są już dostępne w sprzedaży w handlu tradycyjnym i w większości sieci handlu nowoczesnego.